جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
۲۳:۰۶:۱۲
فرمانداری شهرستان خوانسار

بازدید میدانی از پروژه کمربندی خوانسار و بررسی مصوبات سفر اخیر  استاندار اصفهان

🟨 بازدید میدانی از پروژه کمربندی خوانسار و بررسی مصوبات سفر اخیر  استاندار اصفهان 🔺 به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، نشست بررسی تعدادی از مصوبات سفر شهرستانی استاندار و نیز طرح کمربندی شهرستان خوانسار، با حضور استاندار اصفهان، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، فرماندار خوانسار و سایر مدیران […]

🟨 بازدید میدانی از پروژه کمربندی خوانسار و بررسی مصوبات سفر اخیر  استاندار اصفهان

🔺 به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، نشست بررسی تعدادی از مصوبات سفر شهرستانی استاندار و نیز طرح کمربندی شهرستان خوانسار، با حضور استاندار اصفهان، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، فرماندار خوانسار و سایر مدیران کل دستگاه‌های اجرایی مرتبط در شهرستان خوانسار برگزار شد.
▫️ در حاشیه این نشست، دکتر سیدرضا مرتضوی ضمن گرامیداشت حماسه نهم دی‌ماه، گفت: احداث کمربندی در شهرستان خوانسار یکی از مطالبات به حق مردم این شهرستان است، از این رو مدیریت استان نیز با هدف کاهش تصادفات رانندگی احداث کمربندی در شهرستان خوانسار را دنبال می‌کند.
وی ادامه داد: فاز نخست این طرح در قالب ۱۲ کیلومتر در گذشته مطالعه شده است اما در خصوص آن معاونت عمرانی استانداری، اداره کل راه و شهرسازی و راهداری استان مباحث فنی متعددی را مطرح می‌کنند.
▫️ ایشان عنوان کرد: در این راستا صبح امروز با سفر به خوانسار نشستی با هدف بررسی پروژه کمربندی این شهرستان برگزار شد تا چالش‌های این طرح در مرحله اجرا شناسایی و راهکارهای رفع آنها مصوب شود. یکی از گره‌های اساسی این طرح، مباحث تأمین مالی است در این راستا مقرر شد در قالب طرح مولدسازی از بعضی امکانات دولتی و ظرفیت‌های زمین‌های دولتی شهرستان استفاده شود تا این طرح با سرعت بیشتری اجرایی و تکمیل شود.
▫️ وی افزود: در نشستی که امروز برگزار شد، مباحث فنی طرح نیز مطرح شد تا با همکاری دستگاه‌های اجرایی شاهد اجرای این طرح در شهرستان خوانسار باشیم.

🆔 @khansariran
🔗 Khansar.gov.ir

برچسب ها :
مطالب مشابه

  🔺 روز پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ماه، با حضور مدیر کل راهداری استان اصفهان، نماینده مجلس، فرماندار و سایر مسئولین شهرستان، جلسه بررسی مسائل و موضوعات مرتبط با پروژه های راهداری در شهرستان خوانسار برگزار شد. در این جلسه مشکلات ناوگان حمل و نقل عمومی، روشنایی جاده های منتهی به شهر خوانسار، آسفالت محورهای ویست […]

۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

جشن بزرگ ولادت حضرت معصومه سلام الله علیها، روز دختر و روز خوانسار در طبیعت زیبای شهر خوانسار گفتنی است روز ۲۰ اردیبهشت به عنوان روز خوانسار انتخاب گردیده و مردم این شهر هر ساله در زمان روییدن لاله های واژگون و در بزرگترین دورهمی سالیانه خود ، این روز را جشن می گیرند.

۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

#وچای_خوسار 🥳 🎉با حضور عمو شادان و خاله پردیس   @khosaremoon

۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

  🔺 در ادامه بازدیدهای انجام پذیرفته از روستاهای شهرستان خوانسار، روز سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ماه نماینده مجلس، فرماندار و سایر مسئولین شهرستان ضمن بازدید از نمایشگاه صنایع دستی بانوان، با شرکت در جلسه قرارگاه محله اسلامی روستای دوشخراط، مسائل و مشکلات این روستا را با حضور مردم بررسی نمودند و تدابیر لازم در […]

۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × دو =