دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
۰۰:۵۹:۵۶
فرمانداری شهرستان خوانسار

پیام تبریک فرماندار خوانسار به مناسبت آغازهفته بسیج

پیام تبریک فرماندار خوانسار به مناسبت آغاز هفته بسیج به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان خوانسار، مهندس محمود مسلم زاده فرماندار در پیامی آغاز هفته بسیج را به سبزپوشان عرصه ایثار و مقاومت تبریک گفت. متن پیام فرماندار به این شرح میباشد؛ بسم الله الرحمن الرحیم بسیج؛ بازوی توانمند جمهوری اسلامی ایران در پیشرفت و […]

پیام تبریک فرماندار خوانسار به مناسبت آغاز هفته بسیج

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان خوانسار، مهندس محمود مسلم زاده فرماندار در پیامی آغاز هفته بسیج را به سبزپوشان عرصه ایثار و مقاومت تبریک گفت.

متن پیام فرماندار به این شرح میباشد؛

بسم الله الرحمن الرحیم

بسیج؛ بازوی توانمند جمهوری اسلامی ایران در پیشرفت و اقتدار کشور و در اذهان جامعه الگوی اخلاص، پاکی و فداکاری است و باید همواره حافظ دستاوردهای اخلاقی انقلاب باشد.

بسیج یادگار ارزشمند حضرت امام خمینی(ره) برای تحقق آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی و نماد مقاومت، سازندگی و جهاد در راه خدا برای اعتلای اسلامی و مایه بالندگی و ایستادگی ملت ایران در برابر استکبار جهانی است و در طول ۴۰ سال گذشته عمر انقلاب نقش خود را در شکل‌گیری، تداوم، استمرار و اقتدار ایران اسلامی به خوبی ایفا نموده است.

از جمله اقدامات جهادی امروز بسیج میتوان به نقش آفرینی های این نهاد مردمی در بحران ها و بلایای طبیعی اشاره کرد که نمونه بارز آن در راه مبارزه با شیوع بیماری کرونا در بخش های مختلف، تجلی یافت که لازم است از تک تک بسیجیان شهرستان خوانسار که در این راه ستاد مقابله با کرونای شهرستان را یاری نمودند قدردانی نمایم و به آنان افتخار می کنم که با خلوص نیت و با اقتدار و شجاعت خود همواره در جامعه نقش آفرین هستند.

اینجانب ضمن تبریک هفته بسیج خدمت تمامی مردم شریف و ولایتمدار به خصوص بسیجیان غیور و بابصیرت شهرستان خوانسار، یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و سالهای جنگ تحمیلی به ویژه شهدای بسیجی را نیز گرامی داشته، تداوم موفقیت ها، تعهد، بصیرت و هوشمندی بسیجیان انقلابی و ولایتمدار را تحت رهبری های حکیمانه مقام معظم رهبری و فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) از درگاه حضرت حق مسئلت دارم.

محمود مسلم زاده

فرماندار خوانسار

برچسب ها :
مطالب مشابه

  🔺 روز پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ماه، با حضور مدیر کل راهداری استان اصفهان، نماینده مجلس، فرماندار و سایر مسئولین شهرستان، جلسه بررسی مسائل و موضوعات مرتبط با پروژه های راهداری در شهرستان خوانسار برگزار شد. در این جلسه مشکلات ناوگان حمل و نقل عمومی، روشنایی جاده های منتهی به شهر خوانسار، آسفالت محورهای ویست […]

۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

جشن بزرگ ولادت حضرت معصومه سلام الله علیها، روز دختر و روز خوانسار در طبیعت زیبای شهر خوانسار گفتنی است روز ۲۰ اردیبهشت به عنوان روز خوانسار انتخاب گردیده و مردم این شهر هر ساله در زمان روییدن لاله های واژگون و در بزرگترین دورهمی سالیانه خود ، این روز را جشن می گیرند.

۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

#وچای_خوسار 🥳 🎉با حضور عمو شادان و خاله پردیس   @khosaremoon

۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

  🔺 در ادامه بازدیدهای انجام پذیرفته از روستاهای شهرستان خوانسار، روز سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ماه نماینده مجلس، فرماندار و سایر مسئولین شهرستان ضمن بازدید از نمایشگاه صنایع دستی بانوان، با شرکت در جلسه قرارگاه محله اسلامی روستای دوشخراط، مسائل و مشکلات این روستا را با حضور مردم بررسی نمودند و تدابیر لازم در […]

۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 3 =